Skip Navigation Links
דף הבית
הכר את המכון
שירותי המכון
תרומות
הזמנת שירותי השגחה / ציוד
מחלקת השתלמויות והרשמה לקורסים
צפייה בכנסים וקורסי המכון
מחלקת מחקר
ארכיון פועה
שות און-ליין
התיעצות עם בוגרי המכון
מאמרים, פרשת שבוע, שמיטה, ואקטואליה.
טפסי רישום ומידע
אלבום תמונות
סקר מכון פועה
לוח אירועים שבועי
צור קשר
הצטרף לרשימת תפוצה
מוקדש לעילוי נשמת
צביה בת אברהם וזלדה ז"ל

שלום מאיר בן ישראל ורבקה ז"ל

  

English

France

ברוכים הגולשים!

הנהלת
מכון פוע"ה

 

  Skip Navigation Links



תאריך 14/06/2017 17:10:05
כותרת השאלה דימומים עם התקן מירנה
רב משיב הרב אודי רט - רב משיב במכון פועה
שאלה שלום הרב!
יש לי התקן מירנה חצי שנה. בשלושת החודשים הראשונים היו דימומים לא סדירים אשר לא אפשרו לי לטבול. בחודשיים האחרונים הצלחתי לעשות הפסק טהרה, לספור שבעה נקיים ולטבול המקווה, אך מיד לאחר הביאה הראשונה, הופיע דימום. בחודש האחרון הופיע דימום שלושה ימים לאחר הטבילה.
האם תופעה זו מוכרת עם התקן המירנה? מה ניתן לעשות במצבמצב זה?
תודה רבה.
 
תאריך 16/06/2017 14:17:55
כותרת התשובה דימומים עם התקן מירנה
תשובה שלום וברכה,
התקן מירנה בשל היותו מכיל הורמונים מסוג פרוגסטרון בלבד עלול לגרום לתקופת הסתגלות ארוכה וקושי בטהרה, ואכן המתיאות המתוארת מוכרת ומצריכה מענה פרטני, הן בשאלת כתמים על מנת שלא להאסר והן במקרים מסויימים התערבות על מנת לסייע ולייצב את הרירית.
יחד עם זאת, בכל מקרה יש לבדוק לגופו מה בדיוק נראה ובפרט לאור שזה שכבר הגעת אל הטהרה ולברר האם מדובר על דימום נקודתי והאם ברור כי מקורו מהרחם עצמו.
אני מציע ליצור עימנו קשר למכון פועה (או לקו הטהרה אם השאלה דחופה לפני שבת 0525910020) ולדבר עם הרב המשיב
בשורות טובות
אודי רט
רב משיב מכון פועה
מקורות לתשובה
קישור חיצוני / תשובה קודמת





הוסף את תגובתך :
שם :
אי-מייל : - לא יוצג באתר
כותרת :
תגובה :

הוסף את תגובתי

0  - תגובות :



 

     

      
Created by : Media-Line.co.il | מכון פועה | Info@Puah.org.il | 026515050