האתר הוא לע"נ הורינו היקרים חיים וזהבה בלומרט ז"ל ושלום אברדם ז"ל ת.נ.צ.ב.ה.

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הנחישות שבעז"ה ניצחה את הסרטן


לפני 14 שנים חלתה מירי (שם בדוי) בלוקמיה. אביה התייעץ עם הרב מנחם בורשטין, ראש מכון פוע"ה לגבי ההתייחסות ההלכתית לטיפולים. הרב בורשטין ביקש ממנו שיקפיאו את רקמות השחלה שלה, בתקווה שבעתיד בע"ה יהיה ניתן להשתמש בהן. כל זאת, בטיפול של פרופ' דרור מאירוב ממרכז הרפואי תל השומר. לכן, הוחלט כי בטרם הטיפול הכימי האגרסיבי, למרות שמדובר בסרטן הנמצא בדם, תתקיים ההקפאה. איש לא היה מסוגל לנבא אותו, הרפואה תתקדם וניתן יהיה להשתמש בהן
כיום, 14 שנה לאחר המעשה, התגשמה הנבואה. הרפואה אכן התקדמה. אחרי טיפול רפואי ממושך ומתוח והריון בשמירה צמודה, נולד לבני הזוג בן קטן ומתוק.
לפני 3 חודשים התקיימה ברית המילה של הבן. האמונה ניצחה את היאוש. תקדים עולמי של טיפול רפואי.
ברית המילה הייתה מרגשת עד דמעות. רופאים, רבנים ובעיקר בני משפחה, התאספו סביב הרך הנימול והוריו. האבא המאושר הסביר: "זה ילד של כולם, ילד של תפילות רבים. ילד שלנו – ושל רבים"
מירי ובעלה, זוג דתיים צעירים מהמרכז, הצליחו להסעיר אלת עולם הרפואה בארץ ובקצוות תבל. בנם שנולד ונכנס בבריתו של אברהם אבינו הוא נס רפואי תקדים עולמי.
בני המשפחה, המשתייכים למשפחה מוכרת בציונות הדתית, מבקשים לשמור על פרטיותם ולא להיחשף, אך מבקשים להפיץ את הבשורה ואת המסר המרכזי: "אסור להתייאש". והם ודאי יודעים בדיוק מהו הקושי הכרוך בכך.
המשך הכתבה בעיתון מצב הרוח

צריכים עזרה?

אנחנו כאן בשבילכם!
השאירו פרטים וצוות המכון יחזור אליכם ויסייע במהירות ובמקצועיות :)

כניסה לאתר

הרשמה לניוזלטר של פוע"ה

דילוג לתוכן