האתר הוא לע"נ הורינו היקרים חיים וזהבה בלומרט ז"ל ושלום אברדם ז"ל ת.נ.צ.ב.ה.

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

לכל זוג יכול להיות ילדים

הרב מנחם בורשטין באולפן סרוגים

צילום: הרב מנחם בורשטין באולפן סרוגים

"אנחנו לא במאה ה-19, היום לכל זוג יכול להיות ילדים"
ראש מכון פוע"ה הרב מנחם בורשטין מתייחס לחידושים ההלכתיים והרפואיים בתחום הפוריות שיוצגו בכנס ה-20 של מכון פוע"ה. ואומר: "המידע שנציג יחסוך הרבה סבל והרבה כאב לב"

לקראת הכנס ה-20 של מכון פוע"ה לנשים, בעוד כשבועיים, התארח ראש המכון, הרב מנחם בורשטין באולפן סרוגים ודיבר על החשיבות של הכנס לא רק לנשות מקצוע, אלא לכל אישה שהיא.

הכנס, שמתקיים לראשונה מזה שלוש שנים וחצי בגלל הגבלות הקורונה, יתקיים ללא הפצה בווידאו או בזום, כדי לתת את המפגש האישי בין הדוברים והדוברות לשואלות. "אשת מקצוע, כמו אחות, רופאה או משיבה הלכתית, שלא מגיעה לכנס הזה – היא לא אשת מקצוע" אומר הרב בורשטין בעוקצנות, ומוסיף: "אבל הכנס הזה הוא גם לכל אישה שהיא מגיל 20 ומעלה". לדבריו המידע חשוב לנשים בגיל הפוריות, לכלות, וגם לאמהות שייתנו מידע ומענה ראשוני לבנות ולכלות שלהן.

"יש היום כל כך הרבה דברים חדשים וכל הרבה מידע שהתעדכן, שחבל שנשים סובלות. זה גם בנושא כתמים ומניעה שלהם, והרחבת ימי הטהרה, ובעיקר בנושא הפוריות. אני אומר לזוגות שבאים אליי, לכל זוג יכול שיהיו ילדים. אם הקב"ה היה רוצה שלא יהיו לכם ילדים, הוא היה שותל אתכם במאה ה-19 ולא במאה ה-21. אתם צריכים להתפלל וגם לעשות מאמץ מצדכם. יש היום כל כך הרבה פתרונות ואמצעים טכנולוגיים, שאפשר להתגבר על המכשולים".

הירשמי גם את לכנס ה-20 של מכון פוע"ה

הרב בורשטין מציין כי גם פעם בנושאי בעיות גנטיות, יש היום אפשרויות שונות. "פעם היו אומרים לזוג כזה לא להתחתן מראש, היום גם לנשואים, יש אפשרויות שעוקפות את הסיכון, ומחזירו לאישה רק עובר שהוא בריא מבחינה גנטית".

צריכים עזרה?

אנחנו כאן בשבילכם!
השאירו פרטים וצוות המכון יחזור אליכם ויסייע במהירות ובמקצועיות :)

כניסה לאתר

הרשמה לניוזלטר של פוע"ה

דילוג לתוכן