האתר הוא לע"נ הורינו היקרים חיים וזהבה בלומרט ז"ל ושלום אברדם ז"ל ת.נ.צ.ב.ה.

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

זכיתי להיות אמא

בזכות מכון פוע"ה, שש עיניים טובות של שלושה ילדים מסתכלות עליי כל בוקר.
המילה אמא, יש בה כל כך הרבה עוצמה, אושר, הכלה, חום ואהבה. חיכיתי הרבה שנים שיקראו לי אמא. התחתנו כרגיל, הכל הלך מעולה. אפילו מושלם. היה רצון מתוק להביא ילדים מיד לאחר החתונה, ברגע שהשם ירצה, בית מלא בילדים ובשמחה.
מגיל צעיר היה לי חלום להיות אמא. בכל פעם שדימיינתי את האחריות, האהבה, החמלה והשמחה שנמצאים בחשיבה "להיות אמא" – התמלאו עיניי בדמעות של שמחה. וכך עברו חודשים מבלי שנכנסתי להריון והבנו שאולי כדאי לבדוק עניינים.
אנחנו זוג חוזרים בתשובה. פחדנו שאולי טיפולי פוריות הם אסורים, בדיקות מסוימות אסורות. מה עלינו לעשות? למי עלינו לפנות?
התקשרנו לרב שלנו והסברנו את המצב. המילים שלו היו: "הכתובת הטובה ביותר והמקצועית: פוע"ה 02-6515050".
אנו זוג שסומכים מאוד על הרב והבנו ש"גברת פועה" תעזור לנו בוודאי. כשהתקשרנו הבנו שמדובר במכון מיומן שזו המומחיות שלו: פוריות, הריון, לידה וטהרת המשפחה. מכון המשלב בין הרפואה המתקדמת להלכה. שילוב שנזקקנו לו כל כך.
קבעו לנו פגישה עם הרב שהקשיב והסביר לנו באופן מושלם את הדברים מבחינה רפואית ומבחינה הלכתית. יש פתרונות ו…הם מאתגרים ביותר. אין ספק שבכיתי ולצערי לא משמחה. הבנתי שאנחנו נכנסים למסע מפרך, אנחנו צריכים לעבוד קשה בשביל לקבל ילדים. אך עם זאת, יש אור בקצה המנהרה ואנחנו נמצאים בידיים טובות עם שליחים נאמנים.
התחלנו טיפולים ועברה שנה ועוד אחת. טיפולים מורכבים ביותר מבחינה פיזית, סוציאלית וכלכלית. החלל גרם לנו משבר עמוק בזוגיות. אך עם זאת המשכנו כחדורי מטרה והיה מי שליווה, מיקד אותנו וניחם ללא הפסקה – הרב היקר ממכון פוע"ה וכל זאת בחינם!
כך עברו להם 5 שנים של טיפולים מאוד קשים, התאשפזויות, היעדרויות מעבודה, כספים שהוצאו על רופאים, אנשי מקצוע וכאב גדול בלב. תחושה שאני חיה ומתה בו זמנית. ש"אולי לי לא יהיו ילדים". שאולי אף אחד בעולם הזה לא יקרא לי אמא. שאולי בעלי לא יהיה אבא.
יום אחד התקשר אליי הרב בורשטין, ראש מכון פוע"ה, ואמר לי שלפי התיק שלי יש אולי טיפול חדשני שיכול להועיל הוא הסביר לי שם הטיפול ואת הכרוך בו. התקשרתי לפרופ' היקר שלי מהמרכז הרפואי הדסה ושאלתי אותו לגבי הטיפול. הרופא אמר שמדובר בטיפול חדשני מידי ושאם אעבור אותו אהיה סוג של "שפן נסיונות".
חשבתי בליבי, גם אם היו אומרים לי לבלוע זכוכיות ויובטח לי שכך יהיו לי ילדים – אבלע בשמחה.
התחלנו את הטיפול שבסופו נקלטתי, אך מחוץ לרחם. שוב אישפוז וכאב, אבל הפעם הבנה שהגוף קלט משהו. הרופא אמר שזה אור גדול וצריך מיד אח"כ להתחיל טיפול נוסף.
בדיוק בחודש אלול התחלנו טיפול נוסף שגרר דימומים וקשיים ואפילו רצון שאתאשפז בראש השנה. ללא ידיעתנו ובעצה אחת עם הרב שלנו במכון פוע"ה החליט הרופא שבתוך בדיקות הדם תבדק האפשרות שאולי אני בהריון.
החלטנו לנסוע לנשום אויר צח ולחשוב מה עושים. לפתע טלפון מהרופא: "את יושבת?" כולי כאובה, עצובה ועייפה. "כן" עניתי בקול חלוש. "את בהריון תקין. תנוחי טוב טוב בראש השנה כדי שנוכל להחזיק אותו". אמר הרופא בשמחה.
לאחר דקות ספורות התקשר אליי הרב שלי ממכון פוע"ה. "מה שלומכם?" הוא שאל. "הם עשו לכם גם בדיקת בטה? (בדיקה לבדיקת תחילת הריון)". עניתי בבכי, הפעם משמחה "כן הרב, אני בהריון".
הרב, בעלי ואני אמרנו בדיוק מושלם: "ברוך השם".
היינו מאושרים, לאחר תשעה חודשים ילדתי את בתי היקרה. שנתיים לאחר מכן באותו סוג טיפול את בני האהוב ולאחר כמעט שלוש שנים את בני הקטן. הכל נעשה בליווי צמוד, הדוק, מחבק ומקצועי ביותר של מכון פוע"ה היקרים.
אני מודה להם מעומק נשמתי, הם הפכו את החלום למציאות. את העצב לשמחה. המחסור הגדול לחיים בריאים ושמחים.
מכון פוע"ה מסייע לאלפי זוגות במהלך השנה בתחומי הפוריות, הריון, לידה וטהרת המשפחה. בימים אלו מזכה המכון את כולנו שגם אנחנו נוכל לעזור לזוגות האלה בתהליכים המורכבים. אל תפספסו – היו שותפים!

לפרטים ולתרומות לחצו כאן


שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב telegram
שיתוף ב whatsapp

צריכים עזרה?

אנחנו כאן בשבילכם!
השאירו פרטים וצוות המכון יחזור אליכם ויסייע במהירות ובמקצועיות :)

כניסה לאתר

הרשמה לניוזלטר של פוע"ה

דילוג לתוכן