האתר הוא לע"נ הורינו היקרים חיים וזהבה בלומרט ז"ל ושלום אברדם ז"ל ת.נ.צ.ב.ה.

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יו"ר סיעת ש"ס – ח"כ מיכאל משה מלכיאלי בביקור במכון פוע"ה

יו"ר סיעת ש"ס – ח"כ מיכאל משה מלכיאלי בביקור במכון פוע"ה

"הכרתי את המכון ופעילותו הייחודית , אך עכשיו אני מכיר אותו לעומק ובזכות כך מעריך אותו פי כמה וכמה"


ח"כ משה מיכאל מלכיאלי הגיע ביום שלישי לביקור וסיור במכון פוע"ה .
צוות המכון בראשות הרב בורשטין קידם את פניו, וסקר בפניו את הפעילות הענפה החדשנית והמקצועית והמומחיות הייחודית של הרבנים היועצים המקיפה את כל תחומי המכון: פוריות, גנטיקה, הריון, לידה, טהרת המשפחה ואישות.

הרב מנחם בורשטין, ראש מכון פוע"ה: קיים עבורנו מוטו המוביל אותו בכל ענין הסיוע: "כשפגשת מצוקה של אדם פרטי היא מחייבת חיפוש ומציאת פתרון מערכתי לציבור שלם".

בהמשך הביקור דנו הצדדים בנושאים חשובים על סדר היום הציבורי והחוקי בתחומי המכון ועל דרך התנהלות יומיומית במיוחד בימים אלו עם התפשטות נגיף הקורונה. ח"כ מלכיאלי התעניין בהתנהלות ותפקידן של בודקות הטהרה, כיצד מתנהל מערך ההשגחות ההלכתיות במרכזים הרפואיים, הוצג בפניו מחקר על גלולות למניעת הריון ופתרונות לכתמים ודימומים, שידוכים למאותגרי פוריות, וסיוע בתחום הפוריות לחולים במחלת הסרטן, שיתופי פעולה של המכון עם המרכזים הרפואיים בארץ ובעולם ועוד.
הביקור נחתם כשהרבנים היועצים שיתפו את חה"כ מלכיאלי במספר סיפורים מרגשים ומדהימים שהתרחשו ממש לאחרונה, על זוגות שנעזרו במכון רבות ובחסדי ה' בישרו בשורות טובות.

בסוף הפגישה אמר ח"כ מלכיאלי – "תודה רבה על הביקור הייחודי, פרסתם לפני רובדי עומק ומקצועיות שלא הכרתי מספיק במכון. עכשיו אני מכיר אותו ומעריך אותו פי כמה וכמה, אשתדל ואתאמץ לסייע עד כמה שניתן".

צריכים עזרה?

אנחנו כאן בשבילכם!
השאירו פרטים וצוות המכון יחזור אליכם ויסייע במהירות ובמקצועיות :)

כניסה לאתר

הרשמה לניוזלטר של פוע"ה

דילוג לתוכן