האתר הוא לע"נ הורינו היקרים חיים וזהבה בלומרט ז"ל ושלום אברדם ז"ל ת.נ.צ.ב.ה.

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

לראשונה | פוע"ה מעניקה אות מיוחד בכנס השנתי

לראשונה | פוע"ה מעניקה אות מיוחד בכנס השנתי

לראשונה, מכון פוע"ה יעניק אות הוקרה לרופא המצטיין במסירות נפש להנגשת תחומי הפוריות, הריון ולידה לכלל המגזרים בעם ישראל בארץ ובעולם.

אות ההוקרה יוענק בכנס השנתי לנשות מקצוע לשנת התשע"ט שמתקיים עוד כשבועיים בפעם ה-19, ביוזמתם ובארגונם של מכון פוע"ה.

לדברי הרב בורשטין ראש מכון פוע"ה: "אני מתפעל מההשקעה הגדולה של כל עולם רפואת הפוריות והגניקולוגיה. צריך להוסיף ולציין שישנם רופאים שמוסיפים מאמץ גדול ויוצאים מגדרם למציאת פתרונות ודרכי רפואה מיוחדים כדי שכל זוג יוכל לעבור את הטיפולים באופן המתאים לאורך החיים וההשקפה המתאימה לו.

אין ספק שלהיות רופא זה לתת מעצמך ולרצות לעזור למטופל רפואית, אך גם להכנס לראש המטופל ולהעניק לו טיפול באופן אישי ומכבד את כלל המגזרים בעם ישראל. לחשוב מחוץ לקופסה עבורו. לשמחתי הרבה אני נפגש עם כל כך הרבה רופאים מהזן המשובח הזה. אנו נשתדל להעניק בכל שנה את הפרס לרופא/ה שעושה זאת במשך שנים רבות".

רבני המכון, אשר מידי יום עונים לכ-300 פניות טלפוניות ופניות רבות באתר המכון, נמצאים בקשר תדיר ואישי עם הרופאים המומחים ביותר בנושאים בהם המכון עוסק ורואים את פעילותם ומסירותם של הרופאים לכל הזוגות שהמכון מפנה אליהם.

המדיניות במכון פוע"ה היא להמשיך בהענקת הפרס גם בשנים הבאות ולהעניקו, כמו השנה, בכנס השנתי לנשים המהווה אחד משיאי העשייה של המכון.

להרשמה לכנס הנשים באתר המכון

צריכים עזרה?

אנחנו כאן בשבילכם!
השאירו פרטים וצוות המכון יחזור אליכם ויסייע במהירות ובמקצועיות :)

כניסה לאתר

הרשמה לניוזלטר של פוע"ה

דילוג לתוכן