האתר הוא לע"נ הורינו היקרים חיים וזהבה בלומרט ז"ל ושלום אברדם ז"ל ת.נ.צ.ב.ה.

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

שיתוף פעולה מחודש בין מכון פוע"ה לארגון איל"ה

שיתוף פעולה מחודש בין מכון פוע"ה לארגון איל"ה

סוכם על המשך שיתוף הפעולה בין מכון פוע"ה לאגודה הישראלית לחקר הפוריות, כפי שהיה קיים במשך שנים.

ראש ארגון איל"ה פרופ' אדריאן שולמן בפגישה עם רבני מכון פועה

לאחר שתקף אתמול (ראשון) ועד האגודה הישראלית לחקר הפוריות (איל"ה) את מכוני ההשגחה ההלכתית על טיפולי הפוריות, ליבנו הצדדים את העניין וקבעו להמשיך ולשתף פעולה יחד.

בעקבות הפרסום בערוץ 7 נפגשו הצדדים ושיגרו יחד הודעה משותפת. "עבודת האימביריולוגים כמו כל צוות המעבדות והיחידות של ivf במרכזים הרפואיים היא עבודת קודש של ממש", נמסר מארגון איל"ה וממכון פוע"ה.

"יש לצוות מכון פוע"ה אמון מלא והערכה רבה על כל שלב בעבודתם. כל עובדי המעבדה פועלים לפני הנחיות ותקנים מחמירים של משרד הבריאות שקבע לדוגמה שתהיינה שתי אימביריולוגיות ושתי חתימות לכל תהליך", נמסר.

עוד אמרו הצדדים: "ארגון איל"ה מקבל את המשגיחות ההלכתיות של מכון פוע"ה כעין נוספת ומוכנים לסייע בהמשך שילובן במעבדות לטובת הציבור המעוניין לקבל שירות זה. ארגון איל"ה ומכון פוע"ה יפגשו בקרוב לדיונים כדי למצוא פתרונות רפואיים-הלכתיים שיקלו על העבודה המשותפת במעבדות".

"רבני מכון פוע"ה הם גם חברים בארגון איל"ה. שני הארגונים ימשיכו לעבוד בשיתוף מלא כפי שעשו במשך למעלה מ-30 שנה למען המטרה הנעלה – לסייע לכלל הציבור לעבור את תהליכי הפוריות באופן הטוב והמקצועי ביותר", כך ארגון איל"ה ומכון פוע"ה.

כפי שפורסם, ארגון איל"ה תקף את עבודת המשגיחות ההלכתיות לאחר שמכון פוע"ה לחץ על המרכזים הרפואיים לאשר את כניסתן למרכזים הרפואיים. כניסת המשגיחות אושרה אך ארגון איל"ה שיגר אתמול הודעה בה נכתב בין השאר: "המפקחות ההלכתיות אינן חלק מהצוות המקצועי של המעבדות, אינן מיומנות ולא עוברות הכשרה מקצועית".

עתה, מצאו הצדדים את עמק השווה וסיכמו להיפגש ולהמשיך לשתף פעולה יחד כפי שקורה כבר כ-30 שנה.

צריכים עזרה?

אנחנו כאן בשבילכם!
השאירו פרטים וצוות המכון יחזור אליכם ויסייע במהירות ובמקצועיות :)

כניסה לאתר

הרשמה לניוזלטר של פוע"ה

דילוג לתוכן