האתר הוא לע"נ הורינו היקרים חיים וזהבה בלומרט ז"ל ושלום אברדם ז"ל ת.נ.צ.ב.ה.

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אתגר השנה הראשונה

רבני מכון פוע"ה מציגים- ככה תעברו את זה בשלום:

https://youtu.be/BUUGJMMzAHI

"היו לי ציפיות אחרות לגמרי ביחס לחיים זוגיים על כל המשתמע מכך. היא מעדיפה לצאת לבלות עם חברות מאשר לחזור הביתה. זה ממש מעליב".

"הייתי תלמידת אולפנה תמימה, ושנתיים אחרי הלימודים התחתנתי. אני לא יודעת איך לעכל את הפער בין החיים שלפני החתונה ואלו שאחריהם… ומרגישה שאין לי עם מי לדבר על זה".

"כל הנושא של טהרה והלכות הרחקה מאוד קשה לנו. אנחנו מרגישים נורא עם עצמנו וחייבים עזרה ותמיכה"

"שנה אחרי הנישואים הרגשנו שאנחנו בשלים ורוצים ילדים. פתאום.. חודש ועוד חודש ועוד חודש עובר.. וכלום לא קורה"

שאלות כאלו ודומות להן, בענייני תקשורת זוגית, רפואה והלכה, מעסיקות לא אחת, זוגות מאורסים או זוגות הנמצאים בשנתם הראשונה לנישואין. העומס הרגשי והעולם החדש הנפתח בפני הזוגות הצעירים, מביא עימו התמודדויות ואתגרים שונים. הפער בין הרצוי למצוי, ההפרדה בין הדמיון למציאות, היכולת לפתח תקשורת נכונה ובריאה. כל אלו מצריכים לימוד והכוונה.

הראשונים שזיהו את הצורך בהדרכה ממוקדת ומותאמת לזוגות בשלב הבוסרי בחייהם, היו מכון פוע"ה, ובכ"ו-כ"ז בחשון, (1-2.11), הם יקיימו זו השנה ה-15 את 'הכנס השנתי לחתנים ולכלות'. במהלך הכינוס, שימשך יומיים ויתקיים בזום לשני בני הזוג, יקבלו הזוגות כלים משמעותיים ומקצועיים היכולים לסייע לצלוח את תקופת התחלת החיים הזוגיים. בין השאר יעסקו בהכוונות והדרכות לזוג בעולם ההלכתי–רפואי, הלכות טהרה והדרכות בענין. בדיקות גנטיות האם, מתי וכיצד?, נישואין וזוגיות, בניין וצמיחה.
בין המרצים ישתתפו רבני מכון פוע"ה ובראשם הרב מנחם בורשטין, הרב שמואל אליהו, הרב אוהד תירוש והרבנית ד״ר חנה קטן. בנוסף ישתתפו גם רופאי מכבי שירותי בריאות, מומחים ואנשי מקצוע.

הרב מנחם בורשטין העומד בראש המכון אמר: "זוגות רבים שאנו פוגשים במכון, המגיעים להתייעץ ושרויים בהמון בלבול, תסכול, קושי וכאב, יכלו לחסוך מעצמם בשלבים הרבה יותר מוקדמים של הזוגיות את כל הצער הזה לו רק היו יודעים קצת יותר. ידע הוא כח והמכון שלנו ב"ה ניחן במיטב המומחים מכל התחומים שיכולים להפוך חיים של זוג לקצת יותר פשוטים ובעיקר- חיוביים ושמחים".


להרשמה לחצו כאן

צריכים עזרה?

אנחנו כאן בשבילכם!
השאירו פרטים וצוות המכון יחזור אליכם ויסייע במהירות ובמקצועיות :)

כניסה לאתר

הרשמה לניוזלטר של פוע"ה

דילוג לתוכן