האתר הוא לע"נ הורינו היקרים חיים וזהבה בלומרט ז"ל ושלום אברדם ז"ל ת.נ.צ.ב.ה.

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

'מקשר לזוג'- תכנית העצמה לבנות הנמצאות בדרך לזוגיות ולהקמת בית

'מקשר לזוג'- תכנית העצמה לבנות הנמצאות בדרך לזוגיות ולהקמת בית

"מתי אמצא אותו את האיש שלי? את האביר על הסוס הלבן? הזיווג שלי… האיש שיבין אותי, יאהב אותי, ישמח איתי, ינגב לי את הדמעות כשקשה. איפה הוא? למה הוא מאחר כל כך הרבה שנים? כמעט לכל חברותיי כבר יש ילדים. גם אני רוצה להיות אמא. פתאום זה נראה לי כל כך רחוק… גם נמאס מכל ההיכרויות, כלום לא מתאים. לא רוצה להתייאש !" כך סיפרה לי יעל (שם בדוי), קרובת משפחתי, רווקה בת 33 שרוצה למצוא את בן זוגה.
אני אומרת לה את הדברים, כפי שאני אומרת לרווקות שמגיעות לסנדאות שלנו "כשהרצון הטבעי שלך למצוא את בן זוגך ולבנות את ביתך לא מתממש נוצר פער בין המציאות שהיית רוצה לבין המציאות בפועל. הפער הזה מעלה הרבה שאלות, קשיים ורגשות. כפי שהבאת בפניי. תחושת החוסר שהפער הזה יוצר היא גדולה ומורגשת כמעט בכל תחום בחיים. והשאלה שזה מעלה לך היא מה אני עושה עם הפער הזה? כיוון שברור לכולנו שאת לא רוצה להתייאש".
"התשובה לשאלה זו מובילה אותך לשני כיוונים. האחד הוא איזו השתדלות נוספת אני יכולה לעשות כדי שזה כן יקרה ואפגוש באחד שאיתו אקים בית ומשפחה. הכיוון השני הוא מה אני צריכה להיות כדי שזה יקרה יותר בקלות?  לכיוון הראשון נקרא: מעשים במציאות ולכיוון השני נקרא: עבודה פנימית. באיזה כיוון בוחרים? מה עושים קודם? מי אמר שהשתדלות כזאת טובה יותר על פני השתדלות אחרת? או שעבודה פנימית זו היא המדויקת לי על פני עבודה פנימית אחרת?
והאמת היא ששני הכיוונים חשובים. שניהם מובילים אותך אל המטרה שלך ואינך צריכה לבחור באחד מהם אלא שניהם בנויים האחד על גבי השני".
בסדנה אנו לומדים לדייק את שניהם – איזו עבודה פנימית היא המדויקת לך שתוביל אותך אל המעשים המדויקים והנכונים עבורך במציאות.
בסדנה אנו משתמשים בכלים מעולם האימון היהודי שכוללים את הגוף, הנפש, המחשבה והרגש באופן שיוביל כל אחת לתהליך פנימי בו היא מגלה את עצמה מחדש במקום המסוגל למצוא זוגיות מתאימה, שמחה ומספקת.
בתוכנית הזו את לומדת:
♥ להכיר את עצמך מהמקומות החזקים שלך
♥ לברר את הרצון להתחתן מול הרצונות והחששות מסביב
♥ להאמין מחדש בנשיות שלך והיכולת שלך ליצור קשר זוגי יציב
♥ לאהוב את מציאות החיים שלך כפי שהיא ולהרגיש בנוח עם עצמך
משתתפות מסדנאות קודמות מספרות:
"הדבר הגדול שהשתנה אצלי זה שראיתי – זה ייתכן!! גיליתי שאני יכולה להיות משוחררת יותר, גיליתי שאני יכולה לסמוך על עצמי, דרך המפגשים הבנתי שיש לי אותי! ואכן בסוף הסדנה פגשתי את מי שהיום בעלי! המפגשים מאד נגעו בי ומיקדו אותי והרחיבו לי את הנפש. עשו לי סדר וגרמו לרצון להתחתן להיראות קרוב יותר, זמין יותר, נגיש יותר, אפשרי יותר". (רוית, ירושלים)
"חוץ מזה שמצאתי את בחיר לבי במהלך הסדנה ועל זה אני מודה בכל לב, אני יכולה לומר התהליך הזה ממוקד, אמיתי, עמוק, משמעותי, מזיז הרים, נושא פרי. מומלץ לכל !" (שירה, ראשון לציון)

קהל היעד 
     בנות 27 ומעלה
מנחה            גלית פרידמן, מרצה, מנחת קבוצות ומכוונת בגישה יהודית.
תאריכים       ימי שני כ"ד בניסן – כ"ט באייר (14.5.18 – 9.4.18 למניינם)
שעות            21:00 – 19:00
מפגשים        6
מיקום           מכון פוע"ה רחוב עזריאל 19 גבעת-שאול, ירושלים
מחיר            בהרשמה מוקדמת 1,050 ₪ לנרשמות עד ה' בניסן (21.3.18) לאחר מכן: 1,150 ₪
רכזת הקורס  –  הדסה חיימוביץ  | נייד 052-7202633   | טליה ששון  02-6517171  שלוחה 1  |  ml2@puah.org.il 

לתשלום ולהרשמה

צריכים עזרה?

אנחנו כאן בשבילכם!
השאירו פרטים וצוות המכון יחזור אליכם ויסייע במהירות ובמקצועיות :)

כניסה לאתר

הרשמה לניוזלטר של פוע"ה

דילוג לתוכן