האתר הוא לע"נ הורינו היקרים חיים וזהבה בלומרט ז"ל ושלום אברדם ז"ל ת.נ.צ.ב.ה.

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

כמה חשוב שרפואה מתקדמת תהיה נגישה בכל הארץ.

כמה חשוב שרפואה מתקדמת תהיה נגישה בכל הארץ.

רבני פוע"ה עלו לביקור מיוחד בצפון הארץ לחיזוק שיתופי הפעולה עם המרכזיים הרפואיים באזור ובכדי להתעדכן בחידושים השונים בתחום.

הביקור החל במרכז בריאות האישה במרכז הרפואי לין בחיפה של שירותי בריאות כללית, שם פגשו את ד"ר רחל מנדל – מנהלת מרכז בריאות האישה, את ד"ר גיל פאר שאחראי על הפוריות במרכז בריאות האישה ואת ד"ר סבטלנה גורלינק רופאה בכירה בתחום הגינקולוגיה. רבני המכון הציגו את פעילות המכון ושוחחו עם הרופאים על שיתופי פעולה אפשריים.

לאחר מכן המשיכו לביקור במרכז הרפואי לגליל בנהריה שם נפגשו עם רופאי היחידה להפריה חוץ גופית (IVF), מנהלת המחלקה ד"ר קטי שלוש, מנהלת המעבדה – ד"ר פנינה פרנקל וכן עם פרופ' ליאור לבנשטיין שהוא מנהל אגף נשים יולדות ומומחה לכירורגיה גינקולוגית.
הרבנים שמעו על החידושים שנעשים במרכז הרפואי בתחום, ניתוחים מיוחדים עם רובוט – מהמובילים בתחום, וראו את המחלקה החדשה וחדרי הלידה החדשים .
אנשי המרכז הרפואי ציינו את המחשבה שהושקעה בכדי להתאים את המחלקה לציבור הדתי – חרדי מבחינת שמירת שבת, אוכל מהדרין
לסיום הגיעו הרבנים לביתו של רבי דוד אבוחצירא, הרבנים העניקו לו את הספר האחרון בסדרת ספרי פוע"ה – כרך ד', הרב שמח ואמר שמכון פוע"ה עושים דברים גדולים והוא מברך את הרב מנחם בורשטין ואת צוות המכון וכמובן את כל הזוגות שפונים למכון.


צילום מרכז הרפואי לגליל: רוני אלברט.
צילום מרכז הרפואי לין: המרכז הרפואי לין

צריכים עזרה?

אנחנו כאן בשבילכם!
השאירו פרטים וצוות המכון יחזור אליכם ויסייע במהירות ובמקצועיות :)

כניסה לאתר

הרשמה לניוזלטר של פוע"ה

דילוג לתוכן