האתר הוא לע"נ הורינו היקרים חיים וזהבה בלומרט ז"ל ושלום אברדם ז"ל ת.נ.צ.ב.ה.

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

נר שלישי – התינוק שלי – שלך

הסיפור אמיתי אך השמות בדויים לצורך שמירה על חסיון

“התינוק שלי – שלך”

כבודקת טהרה אני נפגשת עם נשים רבות ועדה למקרים מיוחדים ואפילו ניסים הקשורים לטהרה, פוריות וילודה. עוד בהיותי בלימודי סיעוד היה ברור לי שארצה לעבור הכשרה של בודקת טהרה. ידעתי שזו שליחות אמיתית להיות שותפה בטהרת זוגות בישראל. מאז, כבודקת, אני מקבלת נשים בביתי בשעות ובזמנים מאתגרים – ותחושת השליחות נותנת לי כוח לכך.
המקרים המרגשים אותי ביותר הם מקרים בהם ישנו אתגר להרות.
לפני כעשרה חודשים פנתה אליי אסתר לבדיקת טהרה. “כבר חמש שנים אני מנסה להרות”, סיפרה לי בצער. “בשנתיים האחרונות אני עוברת מעקב זקיקים ומסתבר שאין לי ביוץ כלל”. בתום לב ציינה שחשה היום כאב נקודתי בבטנה. איני יודעת מדוע, אך עלתה בי השערה כי ייתכן שמדובר בביוץ. התייעצתי מיידית עם רב במכון , ושנינו המלצנו לה לפנות לבדיקה אצל רופא.
הבהרתי לאסתר שישנם מקרים שצריך לפעול בהם במהירות כיוון שכל שנייה חשובה. הפניתי אותה לרופא נשים, ואסתר הלכה אליו עוד באותו יום. הוא הפנה אותה לבדיקה, ובה התברר כי יש ביוץ. אסתר התקשרה אליי בהתרגשות: “התחושה שהגוף שלי מתפקד הורמונלית, זו התרגשות עצומה עבורי”, אמרה וביקשה שאתפלל עליהם. התפללתי מעומק ליבי בתקווה עצומה שהקב”ה ימלא את משאלת ליבם של בני הזוג. חשבתי בליבי שאם יהיה היריון – זה יהיה נס של ממש.
במקביל המלצתי לאסתר לפנות ישירות למכון. הבהרתי לה כי מכון פוע”ה מחויב להלכה ולמקצועיות ונמצא בקשר עם טובי הרופאים בארץ ובעולם. ידעתי שרבני המכון יטפלו בה במסירות, כפי שהם עושים כבר למעלה משלושים שנה.
הייתי בקשר טלפוני עם אסתר כשבוע לאחר מכן. היא סיפרה בהתרגשות שפנתה למכון והיא ובעלה נפגשו עם רב יועץ שמאז מלווה אותם בתהליך. “אנחנו מצליחים לראות את האור בקצה המנהרה”, אמרה. שמחתי מאוד.
לפני מספר שבועות נכנסה אליי אסתר עם תינוק בן מספר ימים, הגישה אותו לזרועותיי ואמרה: “דעי שיש לך חלק בהגעתו של ליאור שלי לעולם”. אין לי דרך לתאר את התחושה שהרגשתי באותם רגעים. התרגשות שאין לתאר. הסתכלתי על ליאור, ילד מתוק וחייכן. מודה שהרגשתי קשר מיוחד אליו. התינוק הזה הוא נס אמיתי שחיכו לו שנים רבות.

צילום ועריכה: מוטי לוריא – יח”צ מכון פוע”ה

צריכים עזרה?

אנחנו כאן בשבילכם!
השאירו פרטים וצוות המכון יחזור אליכם ויסייע במהירות ובמקצועיות :)

כניסה לאתר

הרשמה לניוזלטר של פוע"ה

דילוג לתוכן