האתר הוא לע"נ הורינו היקרים חיים וזהבה בלומרט ז"ל ושלום אברדם ז"ל ת.נ.צ.ב.ה.

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ביוץ על שבעה נקיים

שלום,
בד"כ משך המחזור שלי מסודר וקבוע, כל 28 ימים מגיע בצורה סדירה.
בשלושת החודשים האחרונים (בערך), זמן המחזור שלי התקצר ל25 ימים (לא באופן פתאומי אלא הדרגתי), ויצא לי ששבוע אחרי טבילה הופיע דם הווסת.
אנחנו מנסים להיכנס להריון ב"ה ואני שמה לב שזה מהווה קושי גדול (גם בשאיפה לפרי בטן וגם בקשר הזוגי).
(חשוב לציין שבשלושת ההריונות הקודמים הייתה היקלטות יחסית פשוטה)
יש לי שתי שאלות בדבר:
1. האם זה נורמלי שיש שינוי בזמן המחזור כששנים זמן המחזור הוא קבוע וסדיר (גם אחרי גלולות), האם זה סימן למצב רפואי שעליי לבדוק ויש לפנות לרופא בשל כך?
2. מה עושים כשזמן הביוץ נופל על שבעה נקיים? (חשוב לי לציין שלא יודעת זאת בוודאות, בעיקר מזהה לפי סימני גוף וחישובי הימים, לא בדקתי חום שחר ולא רכשתי בדיקת ביוץ וכ'ו)

תשובת הרב אודי רט - רב משיב במכון פוע"ה

שלום וברכה, מחזור של 25 יום אומנם מוגדר רפואית כמחזור תקין, אבל אכן הוא קצר יחסית, אומנם אין זה אומר בוודאות כי הביוץ לפני טבילה אבל רק מפאת הזמן הקצר שנותר בטהרה נכון לבחון את סיבת הדבר. לא ציינת בני כמה אתם, והאם היה שינוי כלשהו שיכול להסביר זאת כעת. פעמים והעזרות בכלים של רפואה משלימה יוכלו לסייע ויתכן ומדובר על שינוי מקומי וחיזוק המערכת (רפואה משלימה באופנים שונים) יפתור את העניין. כמובן יתכנו עוד גורמים רבים לכך. אני מציע ליצור עימנו קשר למכון פועה על מנת לראות את התמונה הרחבה ולאור זאת לתת מענה שלם עבורכם. בשורות טובות אודי רט רב משיב מכון פועה

יש לכם שאלה?

כניסה לאתר

הרשמה לניוזלטר של פוע"ה

דילוג לתוכן