האתר הוא לע"נ הורינו היקרים חיים וזהבה בלומרט ז"ל ושלום אברדם ז"ל ת.נ.צ.ב.ה.

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

גלולות יאז פלוס לפני חתונה- האם התוכנית שלי נכונה?

שאלה בנושא אמצעי מניעה

שלום,
אני מתחתנת בעוד כחודשיים וחצי והתחלתי לקחת גלולות לפני שבוע לפי הוראות הרופאה ביום הראשון של המחזור,הסברתי לה שאסור שזה יתנגש בשבוע של החתונה והיא אמרה שאתחיל לקחת ואראה איך זה עובד אך מבדיקה שלי אני צריכה לוקחת את הגלולות הבהירות 3 ימים לפני החתונה כך שזה לא יוצא טוב,האם יש דרך לשנות את סדר הכדורים מראש על מנת לוודא שלא אקבל. בשבוע הזה? הבנתי שלחבר חבילות זה בעייתי כי זה לא בטוח שלא אקבל מחזור.
תודה מראש

תשובת הרב אודי רט - רב משיב במכון פוע"ה

שלום וברכה,

מזל טוב ושפע ברכה, תכנון סידור הווסת לקראת החתונה, היא חכמה ומלאכה, חכמה המצריכה להכיר את העולם התרופתי וההשפעה שלו, מצריך להכיר את העולם ההלכתי והדתי (לדוגמא, ראינו כבר מקרים רבים, שרופאים לא ידעו שצריך שהווסת תפסק כבר מעל שבוע לפני החתונה על מנת לאפשר שבעה נקיים), ובצד אלו, היכרות עם הכלה והתאמה פרטנית.

ראינו במכון פועה במהלך השנים רבבות של תקלות של תוכניות לקויות.

איני אומר כי בהכרח התוכנית כאן לקויה (אף שודאי שאי אפשר להגיע לחתונה עם הכדורים הלא פעילים, זה ודאי מתכון לראיית ווסת בחתונה או מיד לאחריה בסמיכות), אבל מסיבה זו הקמנו במכון פועה את מיזם לקראת כלה, מיזם של תכנון בהתאמה על ידי רופאות מומחיות הבקיאות בתחום הרפואי ובתחום ההלכתי, עם ליווי צמוד ושאלות במידה ואלו עולות ביחס לסידור הווסת לחתונה.

מצרף קישור וממליץ בחום להצטרף,, על מתנ לקבל תוכנית נכונה ויותר מכך שקט נפשי.

מיזם לקראת כלה

בשורות טובות ומזל טוב

אודי רט

רב משיב מכון פועה

יש לכם שאלה?

כניסה לאתר

הרשמה לניוזלטר של פוע"ה

דילוג לתוכן