שלום מאחר שאני כותב קצת על הנושא של הפריית מבחנה, וכמו כן חברי הטוב החובש כיפה שמע מרב לאסור ונמלא מבוכה וחשש גדול, אשמח מאד להכוונה. לפי הבנתי כיום רוב ככל הרבנים מתירים זאת, אולם הרב קנייבסקי שליט"א אוסר זאת. רציתי לשאול: האם נכון יהיה לומר לדעתכם שבעל הציץ אליעזר אילו היה חי היום היה מתיר זאת כפי שהבנתי מרב חשוב? 2. ניסיתי להבין מה דעתו של הרב זילברשטין, ומעיון בספרו [שיעורי תורה לרופאים] עלה בידי שהוא אוסר זאת מלב' מקרים חריגים מאד כמו מחלות גנטיות או חשש לדיכאון, האם נכון הדבר? ג. לדעתי תמיד ניתן למצא פיתרון ברוח ההלכה ולא ייתכן מצב שבגלל המצווה הדת וההלכה לא יהיה לזוג ילדים כאשר הטכנולוגיה מאפשרת זאת. הייתי שמח לשמוע מכבודכם האם הדבר נכון, או שקיים מצב בו זוג ישאר ערירי בגלל קונפליקט המתקיים בין ההלכה למדע? אודה מאד לתשובתכם המהירה. בכבוד.