האתר הוא לע"נ הורינו היקרים חיים וזהבה בלומרט ז"ל ושלום אברדם ז"ל ת.נ.צ.ב.ה.

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מכון פוע"ה מציג: עליה של כ-20% בפונים בתחום הפוריות מהשנה הקודמת

מכון פוע"ה מציג: עליה של כ-20% בפונים בתחום הפוריות מהשנה הקודמת

"כשצריך להפוך את העולם – הופכים אותו, יש פתרונות נהדרים והם כאן" הרב מנחם בורשטין, ראש מכון פוע"ה
מכון פוע"ה מתחיל השבוע את ימי ההתרמה השנתיים ומציג נתונים של עליה בפונים בתחומי הפוריות. "מצד אחד ישנה עליה בפונים עם קשיי פוריות, ומצד שני הטכנולוגיה מתפתחת בקצב מהיר מאוד. השם מקדים תרופה למכה ואנו רואים זאת בחוש בנתונים עימם אנו מתמודדים בשנה האחרונה" אומר הרב בהתרגשות
במהלך השנה החולפת סייע מכון פוע"ה ל-90,052 פניות מזוגות המתמודדים עם אתגרי הפוריות, גנטיקה הריון ולידה, למעלה מ-20% מהשנה הקודמת. במערך ההשגחה מציגים נתון שאף הוא גדל משמעותית השנה – 5,208 השגחות התקיימו במעבדות הפוריות בשנה האחרונה, עליה של 30% מהשנה שעברה. קו היועצות פוע"ה – מענה רגשי סייע לכ- 3,600 פונים. למעלה מ-35% מהשנה הקודמת.
"חשוב לנו להכשיר אנשי מקצוע בתחומי המשפחה ואנו משקיעים בכך רבות. האנשים האלה נמצאים בשטח, מדברים בגובה העיניים ובסגנון ההשקפתי של הפונים ואנו יודעים שאנשי המקצוע הללו עברו תחת ידינו הם המקצועיים שבמקצועיים. יודעים כיצד להתייחס לכל פניה ואם צריך – מפנים לכתובות המדוייקות עבור הפונים להמשך דרך צלחה. רק בשנה האחרונה הכשרנו 900 אנשי מקצוע, עליה של למעלה מ-20% מהשנה הקודמת.
הרב בורשטין: "חשוב לי שהפונים לא יצטרכו לשלם. כל פעם אנשי כספים מייעצים לי: זה בסדר שתיקחו אפילו סכום סמלי. אני לא מוכן בשום פנים ואופן שהפונים, שגם כך נמצאים במסע מפרך וקשה מבחינה רגשית, רפואית וכלכלית – יצטרכו לעבור גם קשיים אצלנו. גם אם מדובר באחוז קטן. אנחנו האור בקצה המנהרה החשוכה שלהם ולכן הם לא משלמים שקל עבור היעוץ, ההכוונה והליווי שלעיתים לוקח שנים. אנחנו כאן בשבילם – בשביל אלו שעוד לא זכו"
"לכל אדם יש זכות להיות חלק במפעל האדיר שזכינו לו ומוסיף חיים", אומר הרב, "לא רק שאני לא מונע ממכם להיות חלק – אני קורא לכם, בואו היו שותפים ותתרמו למכון פוע"ה. זו ההזדמנות שלכם לחזק את המכון ולאפשר לנו לעזור לעוד ועוד זוגות להפוך את התקווה לשמחה. הצטרפו אלינו, פתחו את הלב והכיס ובזכותכם נצליח להפוך עוד זוג למשפחה מאושרת" כך הרב בורשטין.


בשביל אלו שעוד לא זכו… >>

עשרות אלפי פונים בארץ ובעולם עם קשיים בתחומי הפוריות, ההריון, הלידה, הגנטיקה, טהרת המשפחה ואישות הסתייעו במכון פוע"ה במשך למעלה מ-30 שנה. הם מקבלים מעטפת מקצועית המשלבת בין התחום הרפואי ההלכתי והרגשי כדי להביא את הפונים להצלחה המדוייקת עבורם באופן יעיל ומהיר ככל הניתן.

ימי ההתרמה של מכון פוע"ה מתקיימים בכ"א-כ"ג תמוז, 10-12.7 בשביל אלו שעוד לא זכו

בשביל אלו שעוד לא זכו… >>

צריכים עזרה?

אנחנו כאן בשבילכם!
השאירו פרטים וצוות המכון יחזור אליכם ויסייע במהירות ובמקצועיות :)

כניסה לאתר

הרשמה לניוזלטר של פוע"ה

דילוג לתוכן