האתר הוא לע"נ הורינו היקרים חיים וזהבה בלומרט ז"ל ושלום אברדם ז"ל ת.נ.צ.ב.ה.

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

קו יועצות פועה

קו יועצות פוע"ה, מוקדש לע"נ גאולה בת תמר ע"ה
אשה צנועה ובעלת חסד ביד רחבה, שסייעה רבות לכל הסובבים אותה.
נלב"ע י"א סיון תשפ"ב
לא השאירה אחריה פרי בטן
ת. נ. צ. ב. ה

קו יועצות פוע"ה מענה טלפוני מקצועי, רגשי, נשי  

במכון פוע"ה זיהנו את הצורך בסיוע רגשי ועל כן ייסדנו את 'קו יועצות פוע"ה', אליו פונות נשים רבות המקבלות מענה מקצועי וקשוב.

'קו יועצות פוע"ה', מעניק לנשים מענה בהיבט הרגשי בגישה הוליסטית הרואה את מכלול צרכיה של האישה: הצרכים הפסיכולוגיים, הזוגיים והחברתיים בכפוף למצבה הרפואי. קו יועצות פוע"ה מתקיים בנוסף לקו הייעוץ ההלכתי – רפואי שניתן ומלווה ע"י רבני מכון פוע"ה.

כל נשות המקצוע הלוקחות חלק במיזם, הינן נשות טיפול מוסמכות: עובדות סוציאליות, פסיכולוגיות, פסיכותרפיסטיות ויועצות זוגיות שבנוסף להיותן נשות מקצוע מוסמכות הן עברו הכשרה מקצועית של מכון פוע"ה בתחום האישות או הפוריות. יועצות פוע"ה נמצאות בקשר ישיר ורציף עם רבני המכון ואנשי מקצוע מהמובילים בתחום.

02-651-5050

בימי א-ה > בין השעות 20:00-22:00

השירות ניתן ללא תשלום בימי א-ה > בין השעות 20:00-22:00

02-651-5050

בימי א-ה > בין השעות 20:00-22:00

בנוסף לפנייה לקו הייעוץ של מכון פוע"ה שניתן ללא תשלום, ניתן לפנות לייעוץ ולטיפול לנשות המקצוע גם באופן עצמאי.

נשים המתמודדות עם אתגרים בתחומי האישות, הפריון, הריון ולאחר לידה, לרוב חוות גם קשיים רגשיים שהתמודדות זו מייצרת.

מטרת הקו להוות אוזן קשבת, מקצועיות, נשית וזמינה המסייעת לפונים אליה, להקל מעט מהעומס הרגשי, למקד ולקדם את הגדרת הקושי ולבסוף להכווין אותן עפ"י הצורך לטיפול המתאים ביותר עבורן. 'קו יועצות פוע"ה' החל לפעול וכבר קיבל פניות רבות מנשים בארץ וברחבי העולם.

"אשת מקצוע המוכשרת בתחומים הללו, יכולה להבין לעומק את התהליכים שעוברת אישה במצבי חיים שכאלה והיא מוכשרת לספק לה. מעבר למענה מקצועי רגשי וזמין גם התייחסות נשית, שכידוע לנו הינה בעלת ערך משמעותי בתחומים הנ"ל" (זיוית וורצמן, מנהלת מערך ההכשרה וההדרכה הפסיכוסוציאלית של 'קו יועצות פוע"ה')

כניסה לאתר

הרשמה לניוזלטר של פוע"ה

דילוג לתוכן