דחיית מחזור

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב google

שלום רב.
אני לוקחת גלולות מינולט למניעת הריון כבר כחצי שנה. יוצא שאני מקבלת מחזור ביום השלישי שלאחר הפסקת לקיחת הגלולות, כלומר ביום ג'. ליל הטבילה יוצא באופן קבוע במוצאי שבת, ודבר זה גורם לנו לקשיים רבים.
רציתי לשאול אם ישנה אפשרות לדחות את יום המחזור אפילו ביום אחד ע"י המשך לקיחת הגלולות ברצף 22 יום (במקום 21 יום) על מנת שליל הטבילה יצא ביום ראשון.. האם ישנם סכנות, תופעות לוואי וכו'?
תודה רבה.

תשובה :

 שלום וברכה,
הפתרון פשוט הרבה יותר, אין כל מניעה לחבר שתי חפיסות ובכך להאריך פי שתיים (או אף פי שלוש) את זמן הטהרה שלך.
אומנם רק בסמכות הרופא לאשר חיבור ומינון אבל אין כל סיבה שלא יאשר זאת שכן הדבר ידוע ומקובל כבר והרווח הביתי הוא גדול מצד הטהרה ושמחה
בהצלחה רבה
אודי רט
רב משיב מכון פועה



מקורות:

שאלות נוספות בשו"ת

גלולות הנקה

שלום וברכה אני אחרי לידה שניה מניקה מלא קיבלנו היתר מרב למנוע באמצעות גלולות דיאמילה הבנתי שזה יכול לגרום לדימומים

לצפיה בתשובה »
חדש - לוגו מרכז לימוד שקוף
דילוג לתוכן