דימום וכתמים בעקבות גלולות הנקה

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב google

שלום רב, בהמלצת גיסתי ולאחר התייעצות עם רופאת הנשים שלי החלטתי לקחת גלולות פומיניק למניעת הריון, השיקול העיקרי היה מרווחי הזמן הגדולים שיש בין מחזור למחזור וכך זמן רב של טהרה(3 חוד׳)
הבעיה הרצינית היא שמאז שאני נוטלת אותן אני רק מקבלת מחזורים, יש הפסקות קטנות שבהן אני מספיקה לבצע הפסק, 7 נקיים ולטבול, אנחנו מותרים יום-יומיים, ושוב דימום… מתסכל ביותר!
מה ניתן לעשות? אולי יש המלצה לאמצעי מניעה אחר שדוחה את המחזור ומאפשר זמן רב יותר של טהרה?

תשובה :

 שלום וברכה,

המציאות כאן לא ברורה לי, האם את לאחר לידה ואם כן כמה זמן, האם את מניקה? מדוע ניתנה המלצה לפומיניק שהוא מכיל פרוגסטרון בלבד וככזה מועד לבעיות של כתמים ודימומים?

אם רוצים מרווחים בין מחזורים ואמורים למנוע הריון הרי שהפתרון הנכון הוא גלולות משולבות ולא גלולות פרוגסטרון.

כאמור, יתכן וחסרים פרטים בשאלה, אפשרות אחת להרחיב באופן מדוייק כאן או (ובהחלט עדיף) ליצור עימנו קשר טלפוני למכון פועה ולדבר עם אחד הרבנים המשיבים. 026515050

בשורות טובות

אודי רט

רב משיב מכון פועה

מקורות:

שאלות נוספות בשו"ת

חדש - לוגו מרכז לימוד שקוף
דילוג לתוכן