המלצה לאמצעי מניעה

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב google

לאחרונה השתמשתי באמצעי מניעה "יסמין", לאחר שלדעתי גרמו לתופעות לוואי של ירידה במצב הרוח, הפסקתי ליטול אותן.
שאלתי במה אוכל להשתמש בימי הטהרה הבאים. (כפחות משבוע)

תשובה :

 שלום וברכה,
קשה מאוד לתת לשאלה כאשר לא ידועים פרטים רבים, כמה זמן את עוד אמורה למנוע, האם את לאחר לידה כעת ובכלל.
בדרכ לא נכון ולא כדאי להפסיק אמצעי מניעה על דעת עצמך, אף שהבהחלט לעיתים יש תופעות לוואי של פגיעה במצב רוח בעת נטילת גלולות לעיתים ניתן לשנות לגלולה אחרת שלא תהיה עימה בעיה (אבל כעת כיוון שאת יותר מחמישה ימים ככל הנראה לאחר התחלת הדימום לא תוכלי להתחיל גלולת עד לחודש הבא).
אני מציע ליצור עימנו קשר ישיורת למכון פועה (026515050) ונסייע לתת מענה המתאים ונכון לכם.
בשורות טובות
אודי רט
רב משיב מכון פועה



מקורות:

שאלות נוספות בשו"ת

גלולות הנקה

שלום וברכה אני אחרי לידה שניה מניקה מלא קיבלנו היתר מרב למנוע באמצעות גלולות דיאמילה הבנתי שזה יכול לגרום לדימומים

לצפיה בתשובה »
חדש - לוגו מרכז לימוד שקוף
דילוג לתוכן