מסטיק תימני

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב google

שלום רב,
אני הפסקתי לקחת גלולות לפני כמה חודשים במטרה להיכנס להריון (ראשון). המחזור שלי ארוך ומפעת החשש לפספס את יום הביוץ המליצו לי לקחת מסטיק תימני לקיצור ימי המחזור. לקחתי את הכדורים שלוש פעמים ביום במחזור הקודם שלי והאפקט הוא הפוך לגמרי. ימי המחזור שלי הם ארוכים יותר. האם זה נורמאלי? האם עליי להפסיק לקחת את הכדורים? או שמא להמשיך?
תודה רבה!

תשובה :

 שלום וברכה,

כיוון שחסרים פרטים רבים בשאלתך (מה המרחק בין ווסת לווסת, מה משך הדימום, מה אופיו של הדימום, כתמים דימום וכו) , אענה באופן כללי ואני מציע ליצור עימנו קשר למכון פועה ולדבר עם אחד הרבנים המשיבים.

גם כאשר פונים אל רפואה משלימה, ובהחלט יש מצבים שרפואה משלימה יכולה לתת מענה ראוי וטוב, היעוץ לכך צריך לבוא ממקור מוסמך ומהימן ולא מעצות "דשא" שבמקרה הטוב לא עוזרות ובמקרה הגרוע יכולות להזיק.

מסטיק תימני הוא אומנם דבר טבעי, אבל כשם שיכול להועיל הוא גם יכול להזיק ואינו עוד פרי הנלקח.

ולכן, כאשר מבקשים לפעול באופן טבעי ובכלל זה לקצר דימום יש להעזר בגורמי מקצוע, אנחנו במקרים רבים מפנים לאחר תשאול ראשוני אל בית טבע עימו יש נסיון רב שנים והצלחה רבה אבל גם כאן תוך בחינת התאמה.

אני כאמור, מציע ליצור עימנו קשר ונשמח לסייע. 026515050.

בשורות טובות

אודי רט

רב משיב מכון פועה

 

מקורות:

שאלות נוספות בשו"ת

חדש - לוגו מרכז לימוד שקוף
דילוג לתוכן