שעמום לאחר נטילת סרזט

שאלה בנושא אמצעי מניעה

שלום,
אני 8 שבועות לאחר לידה. התחלתי ליטול סרזט ביום שלישי שעבר. הייתי במקווה ביום חמישי שעבר. ביום שני (לפני יומיים) התחיל לי דימום. הדימום כבר כמו במחזור, אני משתדלת לא להסתכל כדי שלא אגרום לעצמי להיות נידה אך:
1. אני חוששת שמא כבר גרמתי לעצמי להיות נידה באחד הפעמים הסתכלתי
2. אני לא מצליחה לתפוס את הרופאה ואני לא יודעת אם דימום כזה זה נורמאלי או אולי זה המחזור שלי ואני עושה כאילו אני לא נידה ע"י כך שאני לא מסתכלת.

אני נורא מבולבלת מהמצב ואני פשוט רוצה להכריז על עצמי כנידה ולספור ולבדוק 7 נקיים כדי להיות על הצד הבטוח שאני לא חלילה עוברת על איסור נידה

תודה

תשובת הרב אודי רט - רב משיב במכון פוע"ה

שלום וברכה

מזל טוב ושפע ברכה

אם הדימום הוא כמו מחזור, הרי שזה מטמא, לא יעזור שלא מסתכלים, אם מדובר על כמות דמם כזו.

אם ספק אם זה המצב - צריך לברר ולתשאל בצורה מדוייקת ופרטנית.

דימום כזה בהחלט נורמלי וקורה לאחר התחלת סרזט.

אני מציע להתקשר אלינו ולדבר עם הרב המשיב, יש מענה גם כעת בקו הטהרה עד השעה 2000 במספר 026515050

בשורות טובות

אודי רט

רב משיב מכון פועה

יש לכם שאלה?

כניסה לאתר

דילוג לתוכן