האתר הוא לע"נ הורינו היקרים חיים וזהבה בלומרט ז"ל ושלום אברדם ז"ל ת.נ.צ.ב.ה.

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אחרי 2 ילדים ב"ה! 4 שנים מנסים להיכנס להריון..

יש לנו 2 ילדים צדיקים ב"ה. ההריונות היו ספונטניות שניהם. חיכינו 3 שנים לבת שלי ושנה וחצי אחריה נולד הבן שלנו ב"ה. עברו 4 שנים ו9 חודשים מאז שהבן שלנו נולד. בזמן הזה לא השתמשנו בשום אמצעי מנייה להריון. אנחנו מאוד רוצים עוד ילדים. אני בדרך כלל מקבלת מחזור כל 28 יום. הרופא נשים שלי ישר נתן לי איקלומיד לקחת ואחרי ניסיון אחד נשארתי עם כאבים לחודשיים לכבוד צ'יסטה שגדל ואחר כך נספג. קיבלתי מחזור גם באיכור של 4 ימים.
אחרי האי הצלחה עם קלומיד הרופא נתן לי לטרוזול. לקחתי את זה במחזור אחד ל5 ימים… התוצאה היתה שקיבלתי את המחזור הבא שלי 11 ימים מוקדם. (שבוע אחרי שהלכתי למקווה) חזרתי לרופא.. לא הבין למה זה קרה ואמר לי לנסות את הלטרוזול שוב. הוא חושב שאולי הביעוץ שלי קורה שאני עדיין נידה.. אבל לא עשיתי מעקב זקיקים כדי לראות שזה באמת הבעיה. ישר נתן לי תרופות. לא יודעת מה לעשות? לנסות שוב את הלטרוזול ? יש בדיקות שכדי לי לעשות לפני שאקח את התרופות האלה?

מה אפשר לעשות חוץ מלקחת תרופות אם הביוץ שלי באמת בימי נידה?

תודה רבה!

תשובת הרב אודי רט - רב משיב במכון פוע"ה

שלום וברכה, התחלת טיפול תרופתי בלי בירור היא בעיני טעות, אומנם פעמים וזו הדרך הקלה אבל זה לעיתים עלול להיות לרועץ וגורם לפספוס ואי דיוק ואי מקצעיות נכון לשאול אתכם שאלת רבות (מה היה בעבר, האם היה קיסרי, האם נעשה בירורים אחרים, האם נעשה בירור לזרע ועוד) מתיאור הדברים לא נראה שיש כאן ביוץ לפני טבילה בשגרה אבל כמובן שצריך לבדוק זאת באופן מקצועי וענייני. אני מציע ליצור עימנו קשר למכון פועה ולדבר עם אחד הרבנים המשיבים ונשמח לסייע 026515050 בשורות טובות אודי רט רב משיב מכון פועה

יש לכם שאלה?

כניסה לאתר

הרשמה לניוזלטר של פוע"ה

דילוג לתוכן