האתר הוא לע"נ הורינו היקרים חיים וזהבה בלומרט ז"ל ושלום אברדם ז"ל ת.נ.צ.ב.ה.

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

כתמים רבים במהלך החודש

שלום כבוד הרב. הסיפור שלי מתחיל לפני 5 שנים שילדתי את בני לאחר לידה שהגיעה לניתוח קיסרי חירום בפתיחה מלאה. מאז אני סובלת מכתמים שחורים- חומים לפני ואחרי מחזור דבר שמאריך לי את ימי הנידה ואני טובלת רק לאחר כ 20 ימים מקבלת הוסת. דבר שהקשה עליי כל ה 5 שנים להיכנס להריון. וגם כשהצלחתי להיכנס פעמיים במשך ה 5 השנים האלה ההריונות לא היו תקינים ונפלו בשבוע 9.
מאז המצב יותר הסתבך יש לי כתמים כל הזמן ואני כל הזמן בנידה. החודש למשל טבלתי אחרי 28 ימים מקבלת המחזור ואיך שהגעתי הביתה עוד לפני שהספקתי להתייחד עם בעלי וכבר היה לי כתם חום שחור ושוב לא יכולנו להתייחד. הכתמים פוגעים בנו מאוד גם כי אנחנו לא נכנסים להריון כי אנחנו תמיד בנידה וגם אני לא יכולה להתייחד עם בעלי כי רוב הזמן אני אסורה.
בבקשה תעזרו לי למצוא תרופה או טיפול שבזכותו יפסיקו לי הכתמים ואוכל בעזרת השם להיכנס להריון בריא ושלם. תודה רבה !

תשובת הרב אודי רט - רב משיב במכון פוע"ה

שלום וברכה ישר כוח על הפניה. תיאור הדברים מלמד כי יש צורך לבחון את הדברים לעומק ויש בהחלט כלים לעשות זאת. אני מציע ליצור עימנו קשר טלפוני למכון פועה ולדבר עם אחד הרנבם המשיבים. אחד הדברים אותם יש לבדוק הוא האם נוצרה נישה ברחם בעקבות הניתוח הקיסרי דבר שיכול להסביר את התארכות הדימום והכתמים לאחר המחזור. כאמור, אני מציע ליצור עימנו קשר ולדבר עם אחד הרבנים המשיבים, ודאי שהמצב האמור כפי שהוא לא יכול להמשך בלי הדרכה והכוונה ופתרון הן בכלים הלכתיים והן בכלים מקצועיים, הן על מנת לקבל מענה והן על מנת להתמודד עם הכתמים כך שאלו לא יאסרו באופן מהיר כל כך. בשורות טובות אודי רט רב משיב מכון פועה

יש לכם שאלה?

כניסה לאתר

הרשמה לניוזלטר של פוע"ה

דילוג לתוכן