האתר הוא לע"נ הורינו היקרים חיים וזהבה בלומרט ז"ל ושלום אברדם ז"ל ת.נ.צ.ב.ה.

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

"לכל זמן ועת…"- אירועי השבוע במכון פוע"ה

הזמן- אי אפשר בלעדיו ולעיתים קשה איתו. הוא מלחיץ, מאתגר ואך גם מביא בשורות טובות. בלתי אפשרי לשכנע את הזמן לחזור אחורה או להתחשב בעומס שיש כרגע ולעצור, או לפחות להאט. הוא הולך לו וכל מה שנותר לנו זה להצטרף אליו ולהוקיר כל דקה שעוברת.

פעמים רבות אנחנו פוגשים את מוטיב הזמן בנושאים שונים הקשורים לחגים ולמצוות- ספירת העומר, טהרת המשפחה, ברית מילה, פדיון הבן, דיני אבלות ועוד ועוד.

גם בתקופת אלול הזמן תופס מקום מכובד וחשוב. ראש חודש אלול מסמל 40 יום עד יום כיפור וחודש בדיוק עד ראש השנה. כל יום שעובר הוא חשוב ואין מקום להתמהמה. רק להמשיך ללכת ולהודות על הכל.

גם השבוע זכה מכון פוע"ה לקדם נושאים שעומדים על סדר היום במטרה להעצים ולהגדיל את העשייה הברוכה שתעזור לפונים למכון. בין הנושאים- יום קו פתוח בשיתוף קופ"ח "כללית" לפונים בשאלות בתחום המשפחה לקראת צום יום כיפור, ביקורו של הרב הצבאי הראשי, ביקור המכון בלשכתו של הרב גר"י יוסף שליט"א ועוד. בנוסף, המכון ממשיך להרחיב את פעילות החוץ שלו וגם השבוע ניתן היה לפגוש את הצוות הרבני בכנסים ובאירועים שהתקיימו בכל רחבי הארץ.

כמו כן, צוות מרכז הלימוד של המכון ממשיך במלוא הכוח להעניק מענה לנרשמות לתכניות הלימוד שיפתחו מיד אחרי החגים. הרשמה לקורסים עומדת להסתיים בקרוב. מי שעדיין מתלבטת – זה הזמן להירשם!

במכון פוע"ה שמחים ומברכים את המצטרפות החדשות ומאחלים לכולם שנה פוריה ומלאה בעשייה ברוכה.

צריכים עזרה?

אנחנו כאן בשבילכם!
השאירו פרטים וצוות המכון יחזור אליכם ויסייע במהירות ובמקצועיות :)

כניסה לאתר

הרשמה לניוזלטר של פוע"ה

דילוג לתוכן