האתר הוא לע"נ הורינו היקרים חיים וזהבה בלומרט ז"ל ושלום אברדם ז"ל ת.נ.צ.ב.ה.

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

לגעת ברבדים הכמוסים ביותר – ראיון עם מטפלת זוגית בוגרת תכנית יועצות בקדושה לחיי אישות

לגעת ברבדים הכמוסים ביותר – ראיון עם מטפלת זוגית בוגרת תכנית יועצות בקדושה לחיי אישות

"לאורך השנים בהן אני עוסקת בייעוץ זוגי,  פגשתי לא מעט זוגות שהגיעו לייעוץ בגלל בעיות בתקשורת, תיאום ציפיות ועוד. אך לאחר דקות מספר זיהיתי שמדובר בבעיות הנובעות מתחום האישות" מספרת צביה, יועצת זוגית בעלת ניסיון של 16 שנה בתחום הטיפול.
צביה זיהתה שהייעוץ בנושא האישות נצרך מאד אצל זוגות רבים. היא החלה לחפש מקום בו תקבל הכשרה מקצועית על מנת שתוכל להעניק את הייעוץ המתאים.
"לא פעם נושא האישות והמיניות נדחק ולא מקבל מקום של שיח במערכת הזוגית. מניסיון, כשהזוג מקבל מקום ולגיטימציה לדבר על הנושא, נפתחות דלתות רבות וניתן להגיע לתוצאות מדהימות" מציינת צביה.
מכיוון שרוב מטופליה מגיעים מרקע דתי, צביה ראתה לנכון לקבל כלים מקצועיים שיהיו בהלימה עם הפן ההלכתי ויתנו מענה מותאם לזוגות.
צביה בחרה ללמוד בקורס להכשרת יועצות בקדושה לחיי אישות במכון פוע"ה. "מטבעי אני אישה שאוהבת לקבל המלצות ולבדוק אותן ולכן השקעתי בחיפוש מסגרת שתענה על ציפיותיי. לאחר חיפוש מעמיק הבנתי שהקורס של מכון פוע"ה יאפשר לי להשתלם בצורה מקיפה בתחומי הרפואה, הטיפול וההלכה ולקבל כלים מעשיים בעזרתם אוכל לייעץ ולסייע לזוגות בתחום הכי עדין ואינטימי בחייהם" משתפת צביה.
"חששתי שאחשף לתכנים והסברים לא ראויים, אולם לשמחתי הדבר לא קרה ולהפך: הפתיחות הרבה בתכנים לא גרעה כלל מהצניעות ומהדרך העדינה בה הדברים הוקנו מבחינה ההלכתי והרפואיות".
התכנית להכשרת יועצות בקדושה- מקיפה, בת 30 מפגשים, בהם הלומדות מקבלות כלים מעשיים ממיטב המרצים, ביניהם אנשי טיפול, רופאים ורבנים. התכנית כוללת, הקניית ידע עדכני בתחום התפקוד המיני. כמו כן, לימוד והתנסות בהתערבויות טיפוליות קצרות טווח, הכוללות היכרות ומפגש מעמיק עם העולם ההלכתי הקשור לתחום האישות.
הרב אודי רט, רכז תחום אישות במכון פוע"ה ומרצה בקורס: "אתגרים בתחום האישות משפיעים על חייהם של זוגות רבים, הרצון לתת מענה מותאם לזוגות שומרי מצוות מצריך הכשרת יועצים ויועצות בעלי תפישת עולם תורנית, מחויבות הלכתית ויכולות מקצועיות  גבוהות".
"הסלוגן (הסיסמא) של מכון פוע"ה – מחוייבים להלכה ולמקצועיות. היסוד הזה ליווה את הלימוד במהלך כל הקורס. שמחתי להיות חלק מהמשתלמות במכון פוע"ה ואני גאה להגיד שאת ההכשרה המקצועית בתחום האישות קיבלתי מהם" מספרת צביה בהתרגשות.
לאחר סיום הכשרתה בתכנית, צביה הרחיבה את תחומי הייעוץ וכיום בקליניקה בה היא  מטפלת ניתן למצוא בנוסף ליעוץ זוגי, יעוץ בתחום האישות לנשים ולזוגות.
התכנית להכשרת יועצות בקדושה היא אחת מבין מגוון רחב של תכניות שמקיים מרכז הלימוד. התכניות נועדו להעניק כלים בתחומים המשמעותיים ביותר של החיים ולהכשיר נשים שיובילו וישפיעו. קורס להכשרת מדריכות כלות שיתקיים השנה בשלושה מוקדים – ירושלים, חריש וגבעת שמואל. קורס להכשרת יועצות בקהילה לטהרה ופוריות, קורס להכשרת מטפלות בתחום הפוריות שהוא קורס חדש וייחודי מסוגו בארץ המכשיר נשות מקצוע לעבודה מול זוגות החווים קשיי פוריות, קורס להכשרת מדריכות למיניות בריאה ועוד.
מכון פוע"ה קורא לנשות החינוך, מדריכות כלות, רבניות, יועצות ונשות טיפול, אחיות בקהילה ולכל המתעניינות בתחומי הקורסים, להצטרף לתכניות הלימוד של המכון להוביל ולהשפיע על מהלכים משמעותיים בדורנו.


לפרטים נוספים על התכנית להכשרת ליועצות בקדושה- לחץ כאן


לפרטים נוספים על כלל התכניות של מרכז הלימוד, מכון פוע"ה- לחץ כאן

Facebook
Google+
WhatsApp
Telegram

צריכים עזרה?

אנחנו כאן בשבילכם!
השאירו פרטים וצוות המכון יחזור אליכם ויסייע במהירות ובמקצועיות :)

כניסה לאתר

הרשמה לניוזלטר של פוע"ה

דילוג לתוכן