האתר הוא לע"נ הורינו היקרים חיים וזהבה בלומרט ז"ל ושלום אברדם ז"ל ת.נ.צ.ב.ה.

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

תכנית לנשיות בריאה – לנשים שבוחרות להוביל ולהשפיע

גיל ההתבגרות של ילדינו מביא איתו הרבה מורכבויות, ספקות ובעיקר דילמות חינוכיות. אחד מהנושאים הבוערים שעולה בגיל ההתבגרות ואף לפני כן הוא הנושא של ההתבגרות המינית. המבוכה שההורים חשים מהנושא מביאה הרבה פעמים את הילדים לחפש מידע במקומות אחרים. המידע הלא מסונן שאינו מותאם אישית לילד גרם לתחושת בלבול ולנזק לטווח הרחוק.
"כאמא הרגשתי רצון עז לתת לבנות שלי את המידע והמענה לשאלותיהן בכל הנוגע להתפתחות וגיל ההתבגרות. עם זאת הרבה פעמים הייתי חסרת אונים מול מבול השאלות שתפס אותי לא מוכנה " משתפת שלומית, אמא לארבע בנות ומחנכת באולפנא.
הצורך הממשי לחינוך בריא בנושא המיניות הביא את שלומית ועוד נשים רבות לחפש כלים להענקת מידע בצורה פתוחה וצנועה כאחד.
"בחרתי לא להתפשר על  החינוך של בנותיי ועל החינוך של בנות ישראל שאני מלמדת והצטרפתי לתכנית לנשיות בריאה של מכון פוע"ה. במהלך התכנית למדתי שפה חדשה, כיצד לדבר בפתיחות ובצניעות כאחד וקבלתי כלים להניע מהלך משמעותי והכרחי לדורנו" ציינה שלומית.
התכנית נשיות בריאה של מכון פוע"ה קמה במטרה לתת כלים ולהכשיר מדריכות לשיח עם אימהות ובנות בתחומים הקשורים למיניות ולהדרכת נשים בתחום האישות. התכנית נועדה לנשות חינוך, מדריכות כלות, רבניות ואחיות בקהילה.
התכנית זכתה להצלחה גדולה והוגדרה כנותנת מענה מקצועי ונרחב בתחומים הפסיכולוגיים, פיזיולוגיים ותורניים. נשים שסיימו את הקורס העידו שצברו בטחון ללמד בתחום ולקחת חלק משמעותי בעיצוב הדור.
לפרטים נוספים על התכנית לחץ כאן

צריכים עזרה?

אנחנו כאן בשבילכם!
השאירו פרטים וצוות המכון יחזור אליכם ויסייע במהירות ובמקצועיות :)

כניסה לאתר

הרשמה לניוזלטר של פוע"ה

דילוג לתוכן