האתר הוא לע"נ הורינו היקרים חיים וזהבה בלומרט ז"ל ושלום אברדם ז"ל ת.נ.צ.ב.ה.

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

טעות אנוש, אבל המצב השתפר

פרשת החלפת העוברים: טעות אנוש, אבל המצב השתפר
ד"ר טליה פליישמן, מרכזת בקרות ivf, ממונה ארצית על אתיקת משרד הבריאות, התייחסה לפרשיית החלפת העוברים בכנס פוע"ה

בבנייני האומה בירושלים נערכו ביום (רביעי האחרון 1.2.23) חגיגות ה-20 לכנס המקצועי ופורץ הדרך של מכון פוע"ה.

ד"ר טליה פליישמן, מרכזת בקרות ivf, ממונה ארצית על אתיקת משרד הבריאות, התייחסה לפרשיית החלפת העוברים במושב פוריות וגנטיקה ואמרה, "ראינו שאין כ"כ סטנדרט, כל יחידה עבדה כמו שהיא רואה לנכון והיו דברים".

עוד הוסיפה כי "זה מקרה שלא היה אמור לקרות וקרה, זו טעות אנוש… לפני שלוש שנים עשינו בקרה, וראינו שיש בעיה של תקנים וגיוס כוח אדם". כשנשאלה ע"י הרב דוד בנימין, רב פוסק ויועץ במכון פוע"ה, האם נשים יכולות להיות שקטות היום אמרה שהיום בודקים שהעבודה נעשית על פי סטנדרט ומקפידים על כך במיוחד, וסיפרה שמעבר לבדיקה הכפולה נוספה בדיקה שלישית לכל פעולה שעושים במעבדה.

בכנס לקחו חלק למעלה מאלף נשות מקצוע – רופאות, אחיות, מיילדות, בלניות, מדריכות כלות, יועצות לחיי אישות, יועצות רפואה והלכה, פסיכותרפיסטיות ועוד. כנס מכון פוע"ה, מהמשפיעים והמובילים בתחום, זוכה לחולל מהפכות של ממש בחקיקה ובסדר היום הציבורי, ומעלה לשולחן הדיונים את הסוגיות הבוערות ביותר. בהשתתפות: הרב מנחם בורשטין, פרופ' יריב יוגב, פרופ' דוד שויקי, ראש עיריית ירושלים משה ליאון, סיון רהב-מאיר, דנה ורון, רותי לבייב, ד"ר חנה קטן ועוד.

מעל שלושה עשורים שמכון פוע"ה משפיע על בריאותן של מאות אלפי נשים, גברים ומשפחות בארץ ובעולם, באמצעות הובלת מהפיכה ייחודית שהביאה למיזוג חדשני בין עולמות הרפואה לעולמות ההלכה. בזכות פעילות המכון נולדו למעלה ממאה אלף [!] תינוקות, ועשרות אלפי זוגות קיבלו מעטפת, ליווי ותמיכה מהמומחים של מכון פוע"ה.

צריכים עזרה?

אנחנו כאן בשבילכם!
השאירו פרטים וצוות המכון יחזור אליכם ויסייע במהירות ובמקצועיות :)

כניסה לאתר

הרשמה לניוזלטר של פוע"ה

דילוג לתוכן