סופרת את השבועות? בוקר הכנה ללידה ביקנעם. רק בשבילך

סופרת את השבועות? בוקר הכנה ללידה ביקנעם. רק בשבילך

בשיתוף פעלה מיוחד של בית החולים בני-ציון, מכון פוע"ה ועיריית יקנעם .יערך בוקר מפנק המכין נשים ללידה. ממכון פוע"ה נמסר: "הבוקר נערך על מנת לצייד את היולדת במיטב הכלים האפשריים, לקראת הלידה" ביום שישי הקרוב (12.5) ייערך בוקר מפנק לנשים לקראת לידה, בשיתוף פעולה של בית החולים בני-ציון, מכון פוע"ה ועיריית יקנעם. הבוקר מיועד לנשים המצפות ללידה ורוצות להגיע כמה שיותר מוכנות לקראת הרגש המרגש והמכונן.

ביום שישי הקרוב, ייערך בוקר מקיף ומקצועי לנשים לקראת לידה, במהלכו תינתן סקירה מקיפה על הלידה, מפי דוברים מקצועיים שונים. בכנס המיוחד, ישתתפו ד"ר ענבל וילנר, רופאה בכירה ממחלקת יולדות בבני ציון, הרב עומר שפס, רב יועץ ופוסק ממכון פוע"ה, גב' יפית הצבי- מיילדת וכן יועצת הנקה. כל אחד מהדוברים יפרוש יריעה רחבה של ידע מקצועי על מנת לתת ליולדת ארגז כלים מלא בהגיעה ללידה.

"היום יותר מתמיד חשוב להבין את ההיבטים הרפואיים"
הרב עומר שפס, רב יועץ ופוסק במכון פוע"ה אמר: "מטרת הבוקר הזה היא להעצים את היולדת, לחזק את החיבור שלה לתהליך הנפלא המתרחש בקרבה, ולסייע לה להגיע ללידה כשהיא יותר בקיאה ונוכחת. כמי שמתמחים בתפר שבין עולמות הרפואה וההלכה אנסה לתת את הזווית הרוחנית וההלכתית המלווה את תהליך הלידה".

דוקטור שלומי שגיא, מנהל חטיבת נשים ויולדות במרכז הרפואי בני ציון אמר: "אנו רואים כי בוקר זה חשוב מאד עבור נשים הרות הזקוקות להכנה והכוונה לקראת אירוע משמעותי ומעצים עבורן ועבור משפחתן. היום יותר מתמיד חשוב לכל אחת להבין את ההיבטים הרפואיים על מנת שתרגיש מוכנה עד כמה שניתן לקראת אירוע חשוב זה. הכנו עבורכן בוקר עם תוכן איכותי, מקצועי ומקיף! מצפים לבואכן!"

השלוחה הצפונית של מכון פוע"ה: ייעוצים בחיי המשפחה וההיריון ואירועים רבים
יצוין כי לפני כארבעה חודשים, הקים מכון פוע"ה שלוחה מחוזית בצפון, וזאת כדי לתת מענה קרוב לתושבי הצפון המבקשים להתייעץ בנושאי הריון ולידה, גנטיקה, חיי משפחה ועוד. עיריית יקנעם הרימה את הכפפה, והעניקה מאז אכסניה פיזית לפעילות. מי שהוביל את הצעד זה, ראש העיר, סימון אלפסי. כל הפעילות של השלוחה כמו גם הבוקר הזה, מתקיימים ברח' הגיא בעיר בתוך בית הספר להורים ומשפחה. בנוסף לייעוצים המתקיימים בדיסקרטיות הראויה, השלוחה הצפונית נמצאת עם הפנים אל הציבור הרחב, ויוזמת אירועים בתחומי ידע שונים.

גליה בירנבאום, מנהלת השלוחה הצפונית במכון פוע"ה סיפרה: "פעילות המכון מתקיימת בשני רבדים- במאקרו ובמיקרו. במיקרו מתקיימים ייעוצים פרטניים, שעל ידי תיאום מראש, נקבעות שיחות ייעוץ עם כל פונה, על מנת לתת הכוונה רפואית-הלכתית בהתאם לצורך של הפונה. ברמת המאקרו- מתקיימים אירועים שונים, שמה שמחבר ביניהם זו המחוייבות למצויינות מקצועית הן בהיבט הרפואי והן בהיבט ההלכתי".

ממכון פוע"ה נמסר כי הבוקר ליולדת הינו תוצר של שיתוף-פעולה מבורך עם המרכז הרפואי 'בני ציון', על מנת לצייד את היולדת במיטב ובמירב הכלים האפשריים, ולהגיע מוכנה ללידה. בעתיד הקרוב יתקיים בע"ה ערב לציבור הרחב, בנושא "גנטיקה בשנת 2023", וכן ערב לנשים בנושא שימור פריון. מוזמנים להנות מכל הטוב הזה ולהצטרף אלינו".

צריכים עזרה?

אנחנו כאן בשבילכם!
השאירו פרטים וצוות המכון יחזור אליכם ויסייע במהירות ובמקצועיות :)

כניסה לאתר

הרשמה לניוזלטר של פוע"ה

דילוג לתוכן