האתר הוא לע"נ הורינו היקרים חיים וזהבה בלומרט ז"ל ושלום אברדם ז"ל ת.נ.צ.ב.ה.

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

נס ראשון של חנוכה


אם לא בר-מצווה אז לידה
הייתה לנו חתונה מקסימה, אהבה גדולה, התחתנו צעירים ויפים. כמו בסיפורים הכי מתוקים.
החודשים עברו להם מהר ועמם גברה הכמיהה לילד. ראינו שזה לא קורה באופן טבעי, הבנו שאולי יש כאן בעיה והתחלנו בבדיקות קלות. עוברים עוד חודשים והחלטנו לפנות למומחים, רבני מכון פוע"ה.
קבענו פגישה. התרגשנו לקראתה. הרב קיבל אותנו בסבלנות ובנעימות ובדק את כל המסמכים הרפואיים שלנו בעיון רב. הוא חיזק אותנו ומילא אותנו באופטימיות, באמונה ובהבנה שנצטרך התערבות רפואית. הרב הפנה אותנו בהפניה מדויקת למומחה גדול בתחום.
התחלנו בטיפולי פוריות קלים וכשזה לא עזר עברנו להפריה חוץ גופית. הרב ליווה אותנו בכל התהליך ,תיפקד כמלאך והבין את בעלי ואותי. חיזק אותנו, הסביר לנו ונתן אור בקצה המנהרה. אור שהיינו זקוקים לו כמו אויר לנשימה.
השנים עוברות והדברים רק מסתבכים. לא מצליחים בהפריות.
עם השנים עוברים שלושה מרכזים רפואיים על מנת לנסות שיטות רפואיות שונות ומומחים נוספים. ארבע פעמים נקלטתי להריון. כל פעם האושר והתקווה נוסקות לשמים. אך לצערנו כל ארבעת ההריונות לא החזיקו מעמד ונגמרו בשלב מאד מוקדם. אי אפשר לתאר את מפח הנפש, את הבכי ואת הקושי להמשיך הלאה לעוד טיפול. תהומות של קושי ועצב. התברר שיש לי בעיה קרישה שגורמת להפלות. לאחר בדיקות וטיפולים נוספים הצלחנו להתגבר על הבעיה, אך עדיין לא נקלטת בהריון.
כשעברו ארבעה עשרה שנים מאז החתונה, אמרנו אחד לשני בעצב: 'אם היינו זוכים להריון לאחר החתונה היינו חוגגים השנה בר מצווה… זה עצוב באמת, כי אפילו תינוק קטן עדיין אין לנו…'
התקווה שיהיו לנו ילדים בריאים, תמיד נשארה אצלנו עם כל הקושי העצום. אנחנו ממשיכים להאמין ולא נשברים.
לפני שנה וחצי בניסי-ניסים הצליחו להחזיר עובר אחד בריא שב"ה התפתח להריון תקין. במצבנו זהו נס גמור, כנגד כל הסיכויים. זה היה נס החנוכה שלנו. כיום כשבננו בן שנה וכל יום מחייכות אלינו זוג עיניים, הנס מלווה אותנו כל השנה.
הרב כץ, זה הסיפור שלנו והוא שייך גם לך!

מכתב שהגיע בימים האחרונים מזוג של מכון פוע"ה שהרב אריה כץ, רב יועץ ופוסק במכון פוע"ה מלווה 13 שנה.
(מהסיפור הושמטו ושונו פרטים מזהים לשמירה מלאה של פרטיות הזוגות).


לכל הנסים של חנוכה

צריכים עזרה?

אנחנו כאן בשבילכם!
השאירו פרטים וצוות המכון יחזור אליכם ויסייע במהירות ובמקצועיות :)

כניסה לאתר

הרשמה לניוזלטר של פוע"ה

דילוג לתוכן