האתר הוא לע"נ הורינו היקרים חיים וזהבה בלומרט ז"ל ושלום אברדם ז"ל ת.נ.צ.ב.ה.

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

נס שלישי של חנוכה


נס כפול – אני אבא
כשאישתי ואני הבנו שאנו לא מצליחים להיקלט להריון לאחר שנה של נישואין הרגשנו לחץ גדול. היינו נגד בדיקות וטיפולים, במיוחד בדברים הקשורים לגבר. רצינו שהכל יהיה הכי טבעי שיש. היה לנו הרושם שיש איסור על פי ההלכה לערוך בדיקה לגבר. לאחר לבטים רבים החלטנו ללכת למכון פוע"ה ושהם ינחו אותנו כיצד לפעול. הם המומחים בתחום.
ישבנו עם הרב שקידם אותנו בברכה והיה מאיר פנים, הרב הסביר שאכן בדיקות פוריות לגבר הן לא ענין של מה בכך, אך ישנן דרכים המותרות על-פי ההלכה. אישתי ואני עברנו סידרת בדיקות. לאחר הבדיקות הרב ביקש בדיקה חשובה נוספת של פוריות הגבר שהיה לי קשה עימה נפשית. אין לי מושג מדוע, אך כך הרגשתי.
הרב הסביר לנו שהבדיקה הזו משמעותית ושכנע אותי לעבור אותה. בסופו של דבר בעידודו של הרב, לאחר מספר חודשים עברתי את הבדיקה ואכן גילו שיש לי בעיה שנקראת אזוספרמיה שזו בעיה בתאי הזרע. הרב הסביר שיש פתרון הכרוך בניתוח… הרב הרחיב והדריך באופן מעורר השראה על הניתוח עצמו וכל הכרוך מבחינה רפואית והלכתית.
אני מודה שהייתי איתו ולא איתו. רציתי לבכות בזמן שהאיש היקר הזה מסביר לפרטי פרטים…
הידיעה הקשתה עליי מאוד. הרגשתי פגוע, סוג של נכות. חשבתי על זה שבגללי יהיה קשה יותר לאישתי ונצטרך לעבור תהליך פוריות. התחילו השאלות הקשות מהדהדות בראשי: מי יודע מה יהיה? כמה זמן זה ייקח? מתי ואיך יהיו לנו ילדים?
לאחר כחודשיים כשהתאוששתי מהידיעה, חזרתי שוב למכון פוע"ה בכדי לשמוע עוד על הניתוח. לקחו לי מספר חודשים עד שהצלחתי לאזור עוז ולקבוע מועד לניתוח.
אך משם היה פלא גדול – הדרך היתה קלה ולאחר איתור תאי הזרע עברנו תהליך הפריה אחד!
אישתי היקרה נקלטה מיד להריון. הידיעה שימחה אותנו כל-כך. הבנתי שהייתי חייב לעבור את כל התהליך הזה והנה זה בא.
הבדיקה הראשונית הראתה שלא עובר אחד ברחמה של אישתי – שניים!
לפני שבוע נולדו לנו שני תאומים בריאים!!! שני ניסים עצומים לכבוד חג החנוכה.
זה הזמן להודות כפל כפליים למכון פוע"ה בכלל ולרב אליהו האיתן בפרט על העזרה הגדולה, הליווי העצום. אתה האור בקצה המנהרה שלי…


לכל הנסים של חנוכה

צריכים עזרה?

אנחנו כאן בשבילכם!
השאירו פרטים וצוות המכון יחזור אליכם ויסייע במהירות ובמקצועיות :)

כניסה לאתר

הרשמה לניוזלטר של פוע"ה

דילוג לתוכן