האתר הוא לע"נ הורינו היקרים חיים וזהבה בלומרט ז"ל ושלום אברדם ז"ל ת.נ.צ.ב.ה.

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

נלחמים להוסיף חיים

ראיון עם הרב בורשטין, נלחמים להוסיף חיים:

הרב מנחם בורשטין, ראש מכון פוע"ה קורא בימים אלה לציבור להירתם בהוספת חיים בימים בהם נגדעו חיים.

"אנו רוצים בימים אלו להוסיף חיים בתקופה שבה נגדעו חיים, להוסיף שמחה בימים של עצב וכאב, ולהביא עוד ועוד נשמות לעולם"

מכון פוע"ה נותן בכל ימות השנה מעטפת רפואית-הלכתית ורגשית בתחומי הפוריות, ילודה והמשפחה. מאז פרוץ מלחמת חרבות ברזל, מגיעות אל רבני ויועצות המכון שאלות מורכבות וייחודיות לעת הזו צוות המכון התגייס לתת פתרונות מתאימים ויצירתיים לטובת הציבור: הארכת ימי הטהרה, התאמת תכנית לכלות לזוג שהקדים או דחה את חתונתו, טיפולי פוריות ולידות מיוחדות לנשות מגוייסים ועוד.

בתוך כך ביקש הרב מנחם בורשטין ראש מכון פוע"ה, לחזק את השותפות בנטל גם בפן הרוחני למען זוגות המצפים לילדים: "המכון מבקש לחזק את ידי הלוחמים ואת ידי הנשים המחזיקות את העורף בגבורה ובמסירות נפש. בימי מלחמה אלו נתחזק ונרבה בתפילה לישועת ה' לעמו ולהכרעת האויב. המכון משמש מאז תחילת המלחמה כחמ"ל רפואי-הלכתי פעיל במיוחד, עם מאות שיחות ביום העוסקות בשאלות הקשורות לטהרת המשפחה ולמצבי חיים משתנים סביב מעגל החיים והרחבת המשפחה בדגש על התמודדות עם מצבי חירום. אנו אתכם בכל שאלה וענין וזמינים בצורה מוגברת וקוראים לכם כעת- היו שותפים גם עמנו.

האוייבים שלנו הראו שכל מה שמעניין אותם זה לפגוע ולהרוג, בין אם אלו קשישים, אמהות או תינוקות. ואילו עם ישראל משקיע בדור הבא. אנו יודעים ש'אין בן דוד בא עד שיכלו כל נשמות שבגוף' (ישעיהו נ"ז). אותו גוף – היכל הנשמות, יש בו עוד המון נשמות שמחכות לרדת לעולם ואנו רוצים בימים אלו להוסיף חיים בתקופה שבה נגדעו חיים, להוסיף שמחה בימים של עצב וכאב, לסייע לעוד ועוד זוגות להביא תינוקות לעולם".

עוד הוסיף הרב בורשטין ואמר כי: בימים אלה בהם כל יהודי מחפש כיצד הוא יכול להועיל ולתת כתף במאמץ המשותף מול אוייבינו, יש הרגשה שכולם רוצים לשלוח ציוד ואוכל לחיילים, משימה שהיא אכן חשובה במעלתה. אך אנחנו רואים ערך גם במזון רוחני. שמירה על הרוחניות ועל שלמות הבית כשלוחמינו בחזית. נושא הטהרה בראש מעיינינו ואנו במכון פוע"ה מחפשים כל הזמן איך להקל ולחפש פתרונות תוך היצמדות להלכה ולגדולי הדור. ברגישות הנדרשת ובכפפות של משי אנו מנסים למצוא פתרונות לנשים שפוגשות את בעליהן בזמנים לא צפויים. לצד זאת, אנו שמים דגש במכון על שמירת מצוות טהרת המשפחה שהינה אחת מאבני היסוד של עם ישראל ויש להיזהר מלסמוך על פתרונות שניתנו אולי ליחידים, בנסיבות מסויימות, ולהיוועץ בדעת תורה בכל מקרה של ספק."

תנו לנו את הכוח להוסיף חיים. הצטרפו ותירמו עכשיו>>

צריכים עזרה?

אנחנו כאן בשבילכם!
השאירו פרטים וצוות המכון יחזור אליכם ויסייע במהירות ובמקצועיות :)

כניסה לאתר

הרשמה לניוזלטר של פוע"ה

דילוג לתוכן