האתר הוא לע"נ הורינו היקרים חיים וזהבה בלומרט ז"ל ושלום אברדם ז"ל ת.נ.צ.ב.ה.

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

גבורה וטהרה במלחמה

לאחינו ואחיותינו – חיילים וחיילות, נשות החיילים, העומדים בגבורה בחזית ובעורף.

במלחמת "חרבות ברזל" אנו נלחמים מול אויב אכזר ורע שפגע בנו, במשפחותינו ובעמנו. בידוע הוא שמלחמה נגד עם ישראל היא מלחמה כנגד ה', ובמלחמה כמו כל מלחמה ה' נמצא איתנו, עם החיילים המחרפים נפשכם בחזית ועם העם הנמצא בעורף. כולנו תפילה שנזכה בקרוב ממש ל"להצילך ולתת אויבך לפניך".

לאורך כל הדורות שמרו ישראל את התורה וההלכה, התורה היא כוחנו. "כי ה' א-להיך מתהלך בקרב מחנך להצילך ולתת איביך לפניך והיה מחניך קדוש" גבורת שמירת הטהרה מביאה להתהלכות שכינה במחננו ובנפול אויבנו הקמים עלינו לרעה.

יש בנו את הכח ואת העוצמות להלחם באויב ותוך כדי להוסיף טהרה בגבורה, דווקא בימים אלו חשוב ליראי ה' לאחוז בדרך התורה והקדושה, גם כשהקושי עצום.

אנו רבני מכון פוע"ה ביחד עם רבני ישראל איתכם, קשובים, מאזינים ועושים הכל כדי למצוא את הדרכים במסגרת ההלכה להתיר את שניתן להתיר.

יחד עם זאת, התורה – תורת אמת ומורה לנו את חובת שמירת קדושת וטהרת המשפחה בענייני הרחקות ואיסור נגיעה בין בני הזוג בימי האיסור, וכן בטהרה לאחר ימי שבעה נקיים מלאים ובגדרים נוספים חשובים.

עלינו להתאזר בגבורה גדולה, גבורת הפרט, שבעזרת ה' תתן כח לגבורת הכלל

חיילים יקרים ונשים יקרות – ניתן לפנות לרבנים כדי לשאול בכל מקרה לגופו, למצוא את הדרכים על פי ההלכה כדי לבנות את הקשר הזוגי באופן האפשרי על פי דרכה של תורה.

באהבה ובתפילה לשלום חיילינו ולניצחון על אויבינו.


הרב יעקב אריאל
רבה הראשי (לשעבר) של רמת גן
הרב שמואל אליהו
רב העיר צפת וחבר מועצת הרבנות הראשית
הרב מנחם בורשטין
ראש מכון פוע"ה
הרב יוסף צבי רימון
רבה של גוש עציון, ראש הישיבה ורב המרכז האקדמי לב

צריכים עזרה?

אנחנו כאן בשבילכם!
השאירו פרטים וצוות המכון יחזור אליכם ויסייע במהירות ובמקצועיות :)

כניסה לאתר

הרשמה לניוזלטר של פוע"ה

דילוג לתוכן